Korábbi megjelenéseink

cikk illusztracio

Az autózás jövője - mit gondolnak erről a magyar weben?

Az elektromos és az önvezető autókkal kapcsolatos webes híreket és social párbeszédeket vettük górcső alá, amik 2018 első negyedévében (január 1. és március 31. között) jelentek meg a net berkeiben.

Teljes cikk: igenyesferfi.hu

cikk illusztracio

Nagyon pörög a magyar startup téma!

Soha sem unalmas az élet a magyar startupok körül. A Neticle – online szövegelemzéssel foglalkozó startup – szentimentelemző eszközének segítségével megvizsgálta, milyen események kavarták fel az állónak egyébként sem nevezhető vizet…Kiderült, melyik három cégről témázunk a legtöbbet az interneten!

Teljes cikk: startuponline.hu

cikk illusztracio

Bitcoin, avagy az internetezők új kedvenc márkája?

Kevés olyan pénzügyi téma akad, ami a szakértőket és a laikusokat is egyaránt lázba hozza, ám a kriptovaluták kétségtelenül nagy port kavartak mindenütt. Az embereket megosztja a jelenség, a szkeptikusok tábora legalább olyan nagy, mint azoké, akik szerint ebben a techforradalomban bárki milliomossá válhat, ha ügyesen taktikázik. A Neticle és a CoinCash közös kutatásban vizsgálta meg, hogyan alakul a kriptovaluták és a blockchain-technológia online megítélése Magyarországon, Romániában és Bulgáriában, az eredményeket pedig az Evolution konferencián ismertették.

Teljes cikk: digitalhungary.hu

Nem tabu: ezeknél a magyar cégeknél mindenki tudja, mennyit keres a másik

A legtöbb magyar munkahelyen titokban tartják, mennyit keresnek a munkavállalók, elkerülve, hogy feszültség legyen abból, hogy az azonos munkakörben dolgozók fizetése között olykor jelentős a különbség. Van azonban, aki bevállalja, és nyilvánossá teszi, ki mennyi pénzt keres havonta, Magyarországon is találni erre példát. Két olyan magyar cég osztotta meg velünk tapasztalatait, amelyiknél mindenki tudja, kinek mennyi a fizetése.

Teljes cikk: penzcentrum.hu

cikk illusztracio

Mi újság, Zurvey? – Kérdőívkészítő és látványos kezelőfelület is került a repertoárba!

Két funkcióval is bővült a Neticle Labs kérdőívelemző terméke, a Zurvey! Korábban a szentimentelemző motorral felszerelt eszköz Excel-fájlt küldött a kész elemzésekről, új kezelőfelülete azonban már letisztult és átlátható grafikonokon is megmutatja az eredményeket. A másik nagy durranást pedig még nem is említettük: mostantól akár saját kérdőívet is létrehozhatsz néhány lépésben.

Teljes cikk: blog.neticle.hu

Automatizált social listening, avagy a hatékonyságmérés forradalmi módszere

Kétségtelen, hogy a marketing szakma egyik legnagyobb kihívása a reklámok hatékonyságának mérése és bizonyítása. Azt gondolnánk, az internet uralta világban, ahol minden reakció vagy hozzászólás nyomonkövethető, ez könnyű feladat, pedig valójában pont, hogy a hatalmas tartalomzaj miatt nehéz a visszajelzéseket figyelni szakértői segítség nélkül. A Neticle Media Intelligence-nek hála azonban nem is nekünk kell eligazodnunk az online kommunikáció labirintusában – az automatizált social listening ezt megteszi helyettünk.

Teljes cikk: marketing.hu

cikk illusztracio

Golden Globe 2018 - A web díjazottjai

A szakmabeliek lehet, hogy valóban a rasszista, önbíráskodó rendőrökkel szembeszálló Mildred Hayes megformálóját jutalmaznák, viszont ha a magyar internetezőkön múlna a dolog, biztosan más vinné haza a legjobb színésznőnek járó szobrot a március 4-i gálán. Megvizsgáltuk, hogyan vélekednek a hazai nézők az idei jelöltekről, és egészen érdekes dolgokat is felfedeztünk – nézd meg Te is!

Teljes cikk: mitgondolaweb.blog.hu

cikk illusztracio

Cél a tízmillió euró – a Neticle sztori

A magyar mellett a bolgár és a román piacon is jelen van már a Neticle, jövőre pedig Oroszország, Ukrajna és Grúzia meghódítása jön, de Németországban is kipróbálnák magukat.

Teljes cikk: startuponline.hu

cikk illusztracio

Golden Globe 2018 - A web díjazottjai

Az Arany Glóbusz Amerika és talán a világ második legrangosabb filmes elismerése az Oscar-díj után. Előzetes találgatások és az utólagos beszámolók hada borítja el ilyenkor az online és közösségi médiát néhány nap alatt, amik néha egybeesnek a szakértők véleményével, néha nem. A Neticle-lel megnéztük, mit mi a véleményük az internetezőknek 2018 első rangos filmes díjátadójáról. Kik a web kedvencei? Mi veri ki a biztosítékot a kommentelőknél? Lemértük, elemeztük, mutatjuk!

Teljes cikk: mitgondolaweb.blog.hu

cikk illusztracio

A magyar startup, ami megmondja, mit gondol rólad az internet

Többször majdnem csődbe mentek, de az online médiaelemzéssel foglalkozó Neticle mégis feltámadt, a cél most Grúzia mellett Oroszország és Ukrajna, miután sikeresen megküzdöttek a cirill betűkkel.

Teljes cikk: forbes.hu

cikk illusztracio

Bemutatjuk tagjainkat: Neticle

Új sorozatot indítunk a blogon: sorra bemutatjuk tagjainkat. Elsőként Szekeres Péter, a Neticle Technologies egyik alapítója válaszolta meg kérdéseinket.

Teljes cikk: iabhublog.hu

cikk illusztracio

Miről és hogyan kommunikálnak a hazai szoftverfejlesztők a weben?

A hazai szoftverfejlesztők interneten megjelenő szakmai bejegyzéseit vizsgálta a véleményanalízissel foglalkozó Neticle kutatása. Kiderült, hogy jellemzően milyen felülettípusokat használnak a fejlesztők és milyen szakmai témákról beszélgetnek egymással.

Teljes cikk: hwsw.hu

Megújult a Neticle rendszere

És meg is érkezett vadiúj felületünk, a Kreativ.hu-n olvashattok az egyik legmenőbb előnyünkről!

Teljes cikk: kreativ.hu

cikk illusztracio

Hivatalosan is Szerethető munkahely lettünk

Büszkén jelentjük, hogy bekerültünk a 2017-es Szerethető munkahelyek TOP 100-cége közé! Mi minden nap érezzük, hogy a Neticle-nél nem csak kollégákként, de valódi csapatként dolgozunk együtt, és nagyon örülünk neki, hogy ezt ti is így láttátok. Köszönjük a támogatásotokat!

Teljes cikk: szerethetomunkahelyek.hu

Hogy érdemes állást hirdetni a közösségi médiában?

Mivel szektoronként eltér a munkavállalói közösség, ezért nincs egy minden elemében áthúzható recept a mindenkinek megfelelő álláshirdetésekre. Azonban a kutatásból kiderül, hogy milyen lényeges elemekkel lophatja be magát egy munkáltató álláshirdetése potenciális munkavállalójának szívébe.

Teljes cikk: brandtrend.hu

cikk illusztracio

Budapesten jártak Európa innovátorai

Márkaépítésre, médiafigyelésre használható a Neticle megoldása, mely megadott márkanevekre figyeli a közösségi médiát, a weboldalakat, a fórumokat. A márkanevet a hozzászólások kontextusában figyeli, és egy vélemény index grafikonon jelzi ki, milyen a márka megítélése az internetes közösség körében.

Teljes cikk: itbusiness.hu

cikk illusztracio

A magömlés nagyobb tabu a neten, mint a szex – erről „tárgyalnak” a gyerekek online egy friss kutatás szerint

Az „elsők” nagyon fontosak az életünkben, a személyiségfejlődésünkben. Sosem felejtjük el az első csókot, az első szexet... vagy azt, hogy milyen számot játszottak, amikor először jöttünk rá: szerelmesek vagyunk abba, akivel táncolunk. Minden fiatal szeretné, ha ezek a jelentőségteljes pillanatok tökéletesek lennének, és jól csinálnák – azt a valamit, amiről egyelőre azt sem tudják, hogy micsoda... Milyen szerencse, hogy a netről bármit megtudhatunk (akkor is, ha otthon, az iskolában vagy a barátokkal nem lehet ezekről a témákról őszintén beszélni) – gondolja az egyszeri, XXI. századi kamasz. De vajon milyen információkat talál egy gyerek a neten ezekről a fontos „elsőkről”?

Teljes cikk: wmn.hu

cikk illusztracio

Mik kavarták fel a Balaton virtuális állóvizét idén nyáron?

MTagadhatatlanul vége a nyárnak, ezzel együtt pedig a nyaralási főszezonnak is. Mivel június elejétől augusztus végéig a balatoni régió a legmozgalmasabb térség (a GfK felmérése szerint a belföldi nyaralást tervezők 46%-a ruccan le néhány napra a magyar tengerhez), ennek kapcsán megnéztük, mik keltettek kommenthullámokat a Balaton legnépszerűbb üdülővárosai körül az online térben.

Teljes cikk: mitgondolaweb.blog.hu

cikk illusztracio

Gúnynevek és irónia is nehezíti a közösségi oldalak elemzését

Még mindig a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal a magyarok körében, és ez is biztosítja a hirdetők számára a legtöbb információt a felhasználókról. A platformok saját keresője sokszor nem eléggé pontos, de más keresési lehetőségek és elemzési formák is rendelkezésre állnak a cégeknek.

Teljes cikk: hwsw.hu

4 terület, ahol az ügynökségeknek segítünk

Jelentős számú ügynökség használta már szolgáltatásainkat különböző területeken. Annyiféle felhasználási mód van, hogy arra gondoltunk, segítünk nektek inspirálódni: négy kreatív lehetőséget vetünk fel, amivel különféle projektjeiteket, megbízásaitokat tudjuk segíteni.

Teljes cikk: blog.neticle.hu

A NETICLE így használja magát

Már több különböző téma kapcsán figyeltük az online médiafigyelés és véleményelemzés áldásos hatásait: volt szó az étteremmarketing kiaknázatlan területeiről, employer brandingről, az új vlogger trendek visszhangjáról. Most viszont egy sokkal közelebbi szemszögből tekinthettek rá a social listening workflowba való beépítésére: megnézzük hogyan és mire használja a Neticle saját magát.

Teljes cikk: marketing.hu

cikk illusztracio

STARTUP: A SZEXI CÉGEKNÉL IS MEG KELL DOLGOZNI A SIKERÉRT!

Nem tudjuk pontosan, hogy mit is takar, ha egy cégre azt mondjuk, az bizony egy startup. Vannak az embernek képei a babzsákfotelekről és arról is, hogy szinte kizárólag fiatalok dolgoznak egy ilyen vállalkozásnál. Meg arról is, hogy ez egy aranybánya, ahol lényegében semmit nem kell csinálni, mert egy ilyen céget csak el kell indítani és ontja magából a pénzt. Szekeres Péter, a Neticle Technologies egyik alapítója elmondott néhány titkot. Anélkül, hogy bárkit is letörnénk, a startupoknál is keményen kell dolgozni.

Teljes cikk: blogstar.hu

cikk illusztracio

Új funkciók a portálon

Elemzések óta érlelődött már a változás szele, úgyhogy meg is oldottuk a kérdést: három funkcióval bővítettük a Neticle portált. A legfontosabb insightok automatizáltabb kinyerése mellett a Facebookon olykor elszabaduló komment-áradatot is mérhetővé és átláthatóvá tettük a rendszerben. Már csak hab a tortán, hogy ezentúl külön tartalomformaként kezeli a rendszer az applikációkra érkezett visszajelzéseket.

Teljes cikk: blog.neticle.hu

cikk illusztracio

Vlogger-kérdés a weben: vajon tényleg segíti márkánkat a vloggerek általi ajánlás?

Mára már általános marketingeszközzé vált a vloggerek (=videóbloggerek) általi termékajánlás. A szépségiparon túl egyre több terület fedezi fel az ebben rejlő potenciált: belőhető a célcsoport, az elérésszám is szinte garantált. Azonban az ilyen termékajánlások- és elhelyezések utóélete csak részben mérhető: úgyhogy a Neticle most megnézte hogyan csapódnak le a vlogger-ajánlások a weben.

Teljes cikk: marketing.hu

cikk illusztracio

Vlogger-kérdés a weben: vajon tényleg segíti márkánkat a vloggerek általi ajánlás?

Nem csak beszélgetünk velük, de beszélünk is róluk – a 2016. április 1. és 2017. március 31. között eltelt egy évben a Neticle médiamonitoring rendszerének adatai alapján 881 bejegyzésben esett szó chatbotokról a publikus magyar weben, melyek alapvetően pozitív hozzáállásról tanúskodnak. A nagyszámú objektív, semleges bejegyzés mellett, a megfogalmazott írások 18 százaléka kifejezetten pozitívan, lelkesen, az újdonságot üdvözölve fogalmazódott meg, míg csupán az említések 4 százaléka fejezett aggályokat vagy negatív véleményt.

Teljes cikk: digitalhungary.hu

cikk illusztracio

Milyen területeken segít a social listening? II. – Toborozástámogatás, a célcsoport kiismerése

A Neticle egy böngészőből elérhető online szolgáltatás, amely közel valós időben monitorozza a publikus magyar webet – hírportálokat, fórumokat, blogokat és közösségi oldalakat – összegyűjtve és eltárolva a frissülő tartalmakat, melyeket ezt követően a választott témának megfelelően képes automatikusan tartalom- és véleményelemezni. A rendszer segítségével így könnyen átlátható képet kaphatunk vállalatunk, márkánk, termékünk, szolgáltatásunk webes visszhangjáról, de ugyanígy a konkurensek helyzetéről vagy a piaci, iparági trendekről is.

Teljes cikk: marketing.hu

cikk illusztracio

Milyen területeken segít a social listening? II. – Toborozástámogatás, a célcsoport kiismerése

A Neticle-nél az egyén céggel kapcsolatos jövőképét folyamatosan monitorozzák. Ha az illető nem látja magát hosszú távon a cégnél, az annyit jelent, hogy a jelenlegi feladatával kapcsolatban nem tudja elképzelni, hogy évek múltán is ezt végezné. Ennek beismerése nem jár retorzióval, a vezetők inkább megpróbálják a csapattaggal közösen kipuhatolni, milyen új feladat, terület adna kihívást az illetőnek.

Teljes cikk: piacesprofit.hu

A Neticle az étteremmarketing példáján mutatja be miképp építhetünk a visszajelzések automatikus tartalom- és véleményelemzésére

Az igazán ütős kommunikációhoz ismerni kell a célközönséget, olvasni kell a gondolataikat. Intelligens szövegbányászati megoldások alkalmazásával rengeteget tudhatunk meg ügyfeleink elvárásairól, problémáiról, kérdéseiről és érzéseiről. Az online véleménynyilvánítás életünk mindennapos elemévé vált, az így világot látó szöveges tartalmak pedig nagyon értékes inputját képezhetik a tudatos marketingtervezésnek, irányt mutathatnak egy adott termék vagy szolgáltatás javításához, fejlesztéséhez, közelebb vihetnek a célcsoport megértéséhez, az őket legjobban megszólító kommunikációs üzenetek megfogalmazásához, kampányok kialakításához.

Teljes cikk: marketing.hu

cikk illusztracio

Az employer branding már túlmutat a HR-en

Az elmúlt negyedévben (2016.november-2017.március) 143 employer branding kötődésű említést vizsgáltunk, célunk a terület online megítélésének, új irányainak vizsgálata volt. Az online térben megjelenő topicok, szakvélemények átfogó elemzése általában előre vetíti a terület jövőbeni helyzetét.

Teljes cikk: hrportal.hu

cikk illusztracio

BRANDING 2017 - WHITE PAPER

A Branding 2017 white paper szakemberek közreműködésével hazai és külföldi példákon keresztül mutatja be az elmúlt év figyelemre méltó tapasztalatait a márkaépítés területéről, illetve összefoglalja a legfontosabb 2017-es trendeket.

Teljes cikk: brandbook.hu

cikk illusztracio

Mit tanulhatunk a Cola-tól?

Ha meghallod, hogy Coca-Cola, valószínűleg elsőre a karácsony, íz, élvezet ugrik majd be. És ezzel nem vagy egyedül. Az internet népe 2016-ban egy olyan márkára asszociált a Cola kapcsán, melynél elsődleges az íz és az élvezet, erős a brand neve, a karácsony és az ajándékként való megjelenés központi szerepet játszik az ital életében. Felmerül viszont, hogy miért ilyen erős még mindig az ár, és a nagy versenytárs, a Pepsi szerepe a márka életében?

Teljes cikk: brandtrend.hu

Social Listening - A Neticle Technologies Rovata

Panaszok és dicséretek, ajánlások és szidalmak, részletekbe merülő taglalások és párszavas kritikák, jogos észrevételek és túlzó hőbörgések egyaránt szerepelnek a palettán. Az azonban kétségtelen, hogy ezek a tartalmak mindenképp és minden formában nagyon értékes információt, nagyon hasznos visszacsatolást képesek jelenteni. Viszont amíg a volumen egyik oldalon érték, a másik oldalon kihívást jelent, hiszen ezek a tartalmak elsőre meglehetősen nehezen átláthatók, megérthetők és feldolgozhatók. Ebben jelenthetnek segítséget az olyan social listening megoldások, mint a Neticle online médiafigyelő és elemző szolgáltatása.

Teljes cikk: marketing.hu

BrandFestival: Márkaépítési díjat adnak át a BrandFestival-on

Kutatóink a márkák ismertségét, kedveltségét, a működési és pénzügyi kockázatokat is figyelembe veszik, kvalitatív és kvantitatív kutatásokat is végeznek. Ennek során olyan partnerekkel működnek együtt, mint a GFK, a Bisnode vagy a Neticle.

Teljes cikk: news4business.hu

cikk illusztracio

Ahol tilos rákérdezni a korábbi bérre

Viszonylag kevesen vállalják így is a fizetéseket érintő teljes nyitottságot, amelyet például a technológiai startup cég a Neticle vállalt, hogy nyilvánosságra hozza a különböző pozíciókhoz társuló béreket a cégnél.

Teljes cikk: hrportal.hu

Díjazzák a márkaépítést

Az október 27-28 között, immáron 16. alkalommal megrendezendő BrandFestival-on, a kiváló márkaépítési munkát díjazzák. A BrandExcellence-díj célja az elismerés mellett a tudatos márkaépítés elismerése, melynek hátterében a "kiválóság" fogalmánk legfrissebb értelmezése áll.

Teljes cikk: mediainfo.hu

BrandFestival: Márkaépítési díjat adnak át a BrandFestival-on

Kutatóink a márkák ismertségét, kedveltségét, a működési és pénzügyi kockázatokat is figyelembe veszik, kvalitatív és kvantitatív kutatásokat is végeznek. Ennek során olyan partnerekkel működnek együtt, mint a GFK, a Bisnode vagy a Neticle.

Teljes cikk: news4business.hu

Díjazzák a márkaépítést

Szükségét éreztük egy olyan díj létrehozásának, ahol nem csupán egy szűk körű, tekintélyes szakemberekből álló bírálóbizottság, hanem a fogyasztók értékítélete jelenik meg hangsúlyosan.

Teljes cikk: mmonline.hu

cikk illusztracio

Aki megmutatja, mit gondol önről a web

Szekeres Péter piackutató és médiaelemező cége az áttörés előtt többször csődközeli állapotba került. Bár a kemény munka, a szerencse és a párizsis zsemlék átsegítették a válságokon, azt vallja, érdemes előre kijelölni azokat a korlátokat, ameddig eredmény hiányában már nem érdemes elmenni.

Teljes cikk: hvg.hu

cikk illusztracio

Így látták a magyar netezők az olimpiát: Hosszú és Kozák mellett a sajtbureszes Kenderesi a dobogós

Hogy pontosan és számszerűen, milyen visszhangot váltottak ki az olimpiai események és hírek a magyar weben, arra a Neticle elemzése adja meg a választ.

Teljes cikk: hvg.hu

A legpozitívabb Rihanna-szám a Diamonds

Szerelem, szex és az idő. Ezek témák dominálják a Sziget 0. napi sztárfellépője, Rihanna legnépszerűbb számait – derült ki egy, a dalszövegeken végzett szemantikai elemzés eredményéből.

Teljes cikk: kreativ.hu

cikk illusztracio

Hogyan vélekedik cégünkről az internet?

Az idén négy éves Neticle Technologies igazi magyar sikertörténet, márciustól a bolgár piacra is belépett automata szemantikai algoritmusaival és médiafigyelő- és elemzőrendszerével.

Teljes cikk: itbusiness.hu

cikk illusztracio

Adatelemzéssel azonosították a világirodalom legnagyobb műveinek közös jellemzőit

A Neticle szentiment elemzéssel foglalkozó előadásában a hallgatóság megismerkedhetett a műfaj 10 szabályával. A szentiment elemzés egyszerűsítve annak gép feldolgozása, hogy egy-egy adott szöveg milyen érzelmi töltést tükröz, ami közel sem olyan egyszerű, mint amilyennek tűnik.

Teljes cikk: bardoczi.reblog.hu

Rekordszámú ismert márka állt a Pride mellé

Magyar vállalkozások közül érkezett többek között az Indulhatunk.hu, a BOLD, a Loffice, a Neticle, valamint az Anker’t és a Tütü szórakozóhelyek.

Teljes cikk: brandtrend.hu

cikk illusztracio

Előbb alkalmaznának romát, mint meleget

Idehaza a dolgozók több mint fele tapasztalt már a munkahelyi diszkriminációt, miközben a fiatalok ezt egyre inkább elutasítják. A legjobb emberekért folytatott harcban ezért egyre nagyobb szerepet kap a cég nyitottsága, a diszkrimináció elutasítása, a kisebbségek segítése és a társadalmi szolidaritás.

Teljes cikk: hvg.hu

cikk illusztracio

Rekordszámú ismert márka áll ki Budapest Pride mellett

A Budapest Pride, és a leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű és queer emberek felé egyre növekvő nyilvános támogatást mutatja egy friss felmérés is. A Neticle kutatócég egy egyedi nyelvi elemző rendszerrel az online hozzászólások, hírek, fórumok, blogok, közösségi média bejegyzések hangnemét vizsgálja statisztikai eszközökkel.

Teljes cikk: divany.hu

Nőtt a melegeket elfogadó vélemények aránya a magyar neten

Nőtt a különösen pozitív véleményt megfogalmazó megnyilvánulások száma, írta sajtóközleményében a Nyitottak vagyunk közösségi kezdeményezés. A szombati Pride-on részt vevő mozgalom egy felmérésre hivatkozva közli, hogy 2015-ben az internetes közvélemény 75-80 százalékban elfogadó – semleges vagy különösen pozitív – véleményt tükrözött.

Teljes cikk: index.hu

cikk illusztracio

Bővítette portfólióját a Neticle

Hazánk piacvezető online médiamonitoring cége, a Neticle Technologies 2016 júniusától offline médiatartalmak figyelésével és elemzésével bővíti portfólióját. Ezzel a Neticle képes teljes körű média lefedettséget, integrált médiamonitoring szolgáltatást biztosítani ügyfelei számára.

Teljes cikk: brandtrend.hu

cikk illusztracio

Big Data Universe: megtelt az Akvárium

A konferencia lehetőséget teremt a tapasztalatcserére a Big Data technológia szakértői, a fejlesztők és döntéshozók között“ — jelentette ki Bibighaus, aki után Scott Krueger következett a Skyscanner Ltd képviseletében. Az előadók közt szerepelt még a Balabit, a Mortoff, a Starschema, a SAS, a Neticle egy-egy előadója.

Teljes cikk: minuszos.hu

cikk illusztracio

Big Data Universe Konferencia

A konferencia keynote speaker-e Alexander Bibighaus, a Cloudera igazgatója volt, majd Scott Krueger következett a Skyscanner képviseletében. Az előadók közt szerepelt még a Balabit, a Mortoff, a Starschema, a SAS, a Neticle és még sokan mások.

Teljes cikk: bonline.hu
prim.hu

cikk illusztracio

Freddie-t imádtuk, az Eurovíziót közel sem annyira

A hétvége nagy várakozásokkal, a magyar sikerbe vetett hittel indult, amit ennek megfelelően nagy csalódás és jelentős mértékű gyűlölködés követett. A Neticle online médiafigyelő és elemző rendszer segítségével vizsgáltuk az Eurovíziós Dalverseny hazai visszhangját.

Teljes cikk: hvg.hu

Így szerepelt a Saul fia a magyar weben

A film komoly médiafigyelmet is kapott mind a hazai, mind a nemzetközi sajtóban, emellett a közösségi felületeken is rengeteg véleményt, párbeszédet generált. A Neticle online médiafigyelő- és elemző munkatársai a weben közétett bejegyzéseket vizsgálták meg, hogy a web Saul fiáról alkotott véleményét feltérképezzék.

Teljes cikk: kreativ.hu

cikk illusztracio

A nyelvtechnológia márpedig tényleg izgalmas

A magyar Neticle új, Zurvey nevű eszközét mutatja be. A Zurvey egy amolyan önkiszolgáló analitikai megoldás, ami lehetővé teszi, hogy szövegeket elmezzünk könnyen és gyorsan. Például, ha van egy kérdőívünk, melyben szöveges válaszok is szerepelnek, az adatokat tartalmazó Excel táblázatot egyszerűen feltölthetjük a Zurvey-re és pár pillanat múlva elemezve kapjuk vissza adatainkat.

Teljes cikk: nyest.hu

Miből élünk?

A programhoz több cég is csatlakozott, különböző ötletekkel és kezdeményezésekkel, de az egyik legtökösebb kezdeményezés egyértelműen a Neticle-é azzal, hogy a cégen belül nyilvánossá tette az egyes munkakörökhöz tartozó fizetéseket, így mindenki pontosan tudhatja, milyen pozícióval milyen bér jár.

Teljes cikk: szakszervezetek.hu

cikk illusztracio

Ennél a magyar cégnél mindenki ismeri a kollégák fizetését

„Amióta transzparensek lettek a fizetések és a bérezési rendszer, munkatársaink maguk szólnak, ha valakinek nem megfelelően értékeltük a teljesítményét, vagyis jelzik, ha valamelyik kollégának felfelé kellene módosítani a fizetését” – mondta a hvg.hu-nak Szekeres Péter, a Neticle Technologies egyik alapítója.

Teljes cikk: hvg.hu

Nyugati egyetemekre áramlanának a magyar diákok

A kutatásba 500 (14-20 éves) diákot, 500 szülőt (35-60) valamint ugyanennyi pedagógust vontak be, emellett az akadémia volt tanulóit is megkérdezték az elért eredményeikről, hogy az adatokat összevethessék a korábbi felméréseikkel. Az adatokat egy internetes adatelemző cég, a Neticle segítségével dolgozták fel és elemezték ki.

Teljes cikk: nemzeti.net

cikk illusztracio

„Gyesre mentem – Szerdánként a skandináv apukák életét élem”

Bátor vállalást tett a tizenhat fős Neticle cég, amikor eldöntötték, hogy nyilvánosságra hozzák, hogy egy-egy pozícióban milyen béreket kapnak a női és a férfi munkavállalók. „A fizetés attól függjön, hogy ki mennyi időt dolgozik, senior vagy junior munkatárs, és így tovább. ” – mondja Szekeres Péter, a Neticle egyik alapítója, aki fontos motivációnak tartja a fizetést, de nem a legfontosabbnak.

Teljes cikk: nlcafe.hu

cikk illusztracio

Egyenlő bérek, egyenlő esélyek a nők és férfiak között a munkahelyen?

Az egyik a Neticle, amely cégen belül nyilvánossá tette az egyes munkakörökhöz tartozó fizetéseket, így mindenki pontosan tudhatja, milyen pozícióval milyen bér jár. Ezzel a nők és férfiak közt sokszor felfedezhető fizetéskülönbséget akarták megszüntetni.

Teljes cikk: hvg.hu

Egyenlő munkahelyi esélyeket ígérnek a nyitott vállalatok

A Nyitottak vagyunk kezdeményezés első, nyilvános vállalásokra hívó akciója során, tavaly, világcégektől, startupoktól és magyarországi vállalkozásoktól összesen több mint 100 nyilvános vállalás érkezett. A vállalást tevő cégek nyilatkozatai alapján átlagosan 10 vállalásban szereplő programból 7-et sikerült is teljesíteni, és sokan idén is folytatják a munkát.

Teljes cikk: hrportal.net

Göröngyös az út az Ubertől az okos városig

Csütörtökön a Mobile Hungary konferencia két, egymást követő szekciójából az derült ki, hogy csak látszólag egyenes út az Ubertől a smart citykig. A technológia ne cél legyen, hanem eszköz hangsúlyozta több előadó is: az országos krétahiányt egy köztéri wifi-hotspot biztosan nem fogja megoldani.

Teljes cikk: kreativ.hu

cikk illusztracio

Aki sokszor csinál kérdőívet, az imádni fogja ezt a programot

Az olyan nagy mennyiségű szöveges adat, mint ügyfélvisszajelzések vagy kérdőívek nyílt kérdéseire adott válaszok, feldolgozása és értelmezése rendkívül erőforrás és időigényes lehet. A Neticle új önkiszolgáló szövegelemző megoldása a Zurvey (zurvey.io) azonban mindössze néhány perc alatt képes automatikusan, mégis emberi pontossággal feldolgozni, logikusan strukturálni, valamint vélemény- és tartalomelemezni különböző szabad szöveges tartalmakat.

Teljes cikk: technokrata.hu

Új terméket indított a Neticle

Bolgár piacra lépett és új termékkel bővítette portfólióját a Neticle.

Teljes cikk: kreativ.hu

Apró örömeink

Van ugye a magyar startup-szentháromság (Prezi, Ustream, LogMeIn), de rajtuk kívül is találni sikeres technológiai vállalkozásokat. A Neticle Technologies is egy jó példa: fejlesztettek egy megoldást, amivel nem csak azt tudják kiszűrni, ha a weben – beleértve a közösségi médiát is – megjelenik valakiről/valamiről valami, de azt is rögtön hozzárendeli az automata szövegelemző, hogy ott és akkor jót vagy rosszat mondtak-e a kérdéses alanyról.

Teljes cikk: tm.blogstar.hu

cikk illusztracio

A taxistüntetés miatt elképesztően felkapott lett az Uber

A taxisok tüntetése eddig nem látott érdeklődést generált az Uber javára. A médiaelemzéssel foglalkozó Neticle utánajárt pontosan mennyire sikerült feltornászni az internet népének érdeklődését a visszafelé elsült akcióval.

Teljes cikk: hvg.hu