Hogyan működik a
neticle Social Listening?

Próbálja ki Ön is!

Saját kereső-megoldásokat fejlesztettünk, melyekkel letöltjük a publikus webes tartalmakat, cikkeket, kommenteket, posztokat.
Hírportálokról, blogokról, fórumokról, Facebookról, Twitterrről, Google+-ról, Tumblr-ről és YouTube-ról.
Gyakorlatilag valós időben monitorozzuk a webet: 10-30 percen belül megtalálunk egy új tartalmat.
Opcionálisan Print, rádió és TV tartalmak is elérhetőek a Neticle-ben.

Tartalom típusok
Diagram illusztráció

A releváns tartalmak megtalálásához kulcsszavakat dolgozunk ki.
Ez azt jelenti, hogy összegyűjtjük az összes írásmódját, szinonimáját, elírását az adott brandnek.
Versenytársakat, termékeket, kampányokat, piaci témákat és speciális piackutatási kérdéseket (pl.: két gyermekes anyukák digitális eszközhasználattal kapcsolatos félelmei) is modellezni tudunk.

A megtalált releváns tartalmakat automatikusan véleményelemezzük.
Rendszerünk automatikusan minden kifejezéshez -3 és 3 közé eső pontszámot rendel. Ezt véleményindexnek hívjuk.
A vizsgált kulcsszóra vonatkozó pontszámok összeadódnak így látható, például, hogy a Coca-Cola-ról milyen véleményt fogalmaztak meg egy adott kommentben.

Véleményelemzés
Véleményelemzés - tagadás

Jól kezeljük a tagadásokat, duplatagadásokat.

Kezeljük az iróniát.

Véleményelemzés
Szakterületi specializáció

Az alap algoritmust testre tudjuk szabni, ha szükséges, hogy az adott iparág vagy terület kifejezéseihez jobban igazodjon (gáz, gyökér, király, stb.)

Így alkottuk meg piacvezető pontosságú algoritmusunkat, mely közel emberi pontossággal elemzi a véleményeket és szövegeket.
Ha két különböző ember manuálisan értékel több ezer szöveget, aszerint hogy pozitívak, negatívak vagy semlegesek-e, akkor legfeljebb 82%-ban egyezik a véleményük az emberi szubjektivitás és egyéb tényezők miatt. A Neticle algoritmusa átlagosan ezen érték felett teljesít.

Közel emberi pontosságú algoritmus
Témák, helyek, személyek, márkák felismerése

A pozitív vagy negatív vélemények mellett azt is megmutatjuk, hogy miről szól a szöveg.
Algoritmusunk automatikusan felismer helyeket, témákat, személyeket és márkákat. Ezeket összesítve sok száz vagy ezer szövegre, nagyon hasznos kimutatásokhoz jutunk.

Felhasználóink egy gombnyomással képet kaphatnak arról hogy szolgáltatásukkal kapcsolatban milyen tényezők és tulajdonságok merültek fel és azokat hogyan értékelték az internetezők.
Ebben az esetben a 6. helyen szereplő felület amely az online felületre utal sokszor került negatív kontextusba és akár komoly fájó pont is lehet az ügyfelek elégedettségét illetően.

Tulajdonságok
Említésgráf

Az általunk alkotott Említésgráf grafikon megmutatja, hogy mely témák gyakoriak a releváns említésekben, ezek hogyan kapcsolódnak egymáshoz illetve milyen pozitív és negatív vélemények kapcsolódnak hozzájuk.
Ebben az esetben látható az ábrán, hogy az SMS-szolgáltatással komoly problémái voltak az ügyfeleknek.

Az online vélemények számszerűsítésével nyomon tudjuk követni időben a megítélés alakulását a Véleményárfolyam nevű saját mutatónkkal.
Ha a Vélemény-árfolyam esik, akkor hirtelen sok negatív vélemény született a neten a márkánkkal kapcsolatban.

Vélemény-árfolyam
Lefúrás

Rendszerünkben minden chart interaktív, bárhol lehetőségünk van lefúrni az adatokban így egy-egy kiugró értéknél egyszerűen azonosíthatjuk az okokat és egészen a forrásig követhetjük a pozitív vagy éppen negatív véleményeket melyek megítélésünket formálják.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Cím:
1082 Budapest, Leonardo da Vinci u. 41. (2. em. 14.)

Székhely:
1213 Budapest, Vető utca 10.

Photo of Péter Szekeres

Szekeres Péter

Co-founder & CEO
peter.szekeres@neticle.hu
+36 70 701 6488

Photo of Róbert Horváth

Horváth Róbert

Co-founder & CTO
robert.horvath@neticle.hu
+36 70 602 9860

Photo of Tamás Tóth

Tóth Marcell Tamás

Sales & Media Analysis Consultant
tamas.toth@neticle.hu
+36 30 779 4626

Photo of Kinga Lipusz

Lipusz Kinga

Marketing & Communication
kinga.lipusz@neticle.hu
+36 70 325 9562